Prośba o analizę logów.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukas2506
    Classic
    • 2010
    • 17

    Prośba o analizę logów.

    Zamieszczone przez Seed
    Nie wiem ...czy to najszczesliwszy wybor do VP...
    jak kolega maxdax już kupił to i tak po sprawie - dlatego ja na przyszłość bym kupił Motula 8100 X-cess 5W40 z normą VW 505.00 lub Motula X-clean 8100 5w40 mimo że ma VW 505.01.

    Zamieszczone przez haragon
    Mógł wybrać lepiej, ale motorownia i tak będzie zadowolona
    dokładnie tak jak piszesz.
    Zamieszczone przez haragon
    Patrząc na pogodę za oknem skłaniał bym się już do oleju o parametrze jesień- zima , tym bardziej jeżeli jeździ się głównie na krótkich odcinkach (do ~ 20km), a siłownia często nie jest dogrzewana.
    chyba jeszcze za wcześnie, trzeba Latu dać szansę i może będzie "złota Polska jesień" ... ja na zimę zmieniam u siebie i ojca na jakiś niskolepkościowy z dobrą temp płynięcia i niskim CCS a na lato standardowo jakieś mocne "oleum".
    haragon a myślałeś nad jakimś dobrym 5W/30 a nawet 0W/30 ( w dobrej cenie można często Elfa CRV 0W/30 z VW 506.01 kupić - pojezdzisz 10-12 tys i zmiana - silnik będzie zadowolony) skoro jeżdzisz na krótkich odcinkach to ten olej się sprawdzi w Twoim silniku.
  • wita00
    Drive
    • 2009
    • 58

    #2
    Prośba o analizę logów.

    Witam. Przyjechałem dzisiaj z trasy, wrażenia były jakby autko było słabsze niz powinno. TDI AHF po wirusie. Zaznaczyłem na kolorowo wartości odbiegajace od normy i wyliczyłem różnice, prosze o analize. Aha był błąd przepływki, skasowałem go. Autko zaczęło jeździć normalnie ale obstawiam że za niedługo znów wywali błąd.
    Pomyślałem sobie że grucha regulacji ciśnienia w turbo może się zacinać, moze to być to? pozdrawiam


    Uploaded with ImageShack.us
    Wykres: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=529337#529337

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jaki błąd miałes z przepływki ?to doładowanie jest troche nie stabilne nie masz czasem jakies nie szczelnosci w układzie ? jesli nie to by wskazywał na przycinajaca sie geometrie
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • wita00
        Drive
        • 2009
        • 58

        #4
        wydaje mi sie ze niema nieszczelności, spawałem plastikowy kolektor bo wyskoczył z krucca intercoolera i przetarł sie na kole pasowym wspomagania. Naprawa wydała sie soidna, układ jest szczelny myśle. Jak zaradzić na przycinającą się geometrię? Czy moze to byc grucha?
        Wykres: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=529337#529337

        Komentarz

        Pracuję...